ویدیوی چارچوب کلی بازاریابی با شبکه ها و رسانه های اجتماعی

0
239

مقدمه

درک جایگاه رسانه های اجتماعی در بازار  برای محققین و مدیران بسیار مهم است.

هدف مطالعه:

بازاریابی استراتژیک رسانه های اجتماعی چگونه تعریف و تصور می شود؟

چه استراتژی در هنگام ایجاد بازاریابی رسانه اجتماعی برای یک سازمان در نظر گرفته شود؟


banner
اشتراک گذاری در کلوپ | اشتراک گذاری در فیس نما
لینک کوتاه : http://sanaye20.ir/?p=6087

افزودن دیدگاه

لطفا دیدگاه خود را بنویسید
لطفا نام خود را وارد کنید