در ادامه لینک دانلود رایگان پایان نامه کارشناسی مهندسی صنایع قرار داده شده است. این پایان نامه در رابطه با داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می باشد. داده کاوی (data mining) فرآیندی است که طی آن با استفاده از ابزار های تحلیل داده به دنبال کشف الگوها و ارتباطات میان داده های موجود که ممکن است منجر به استخراج اطلاعات جدیدی از پایگاه داده گردند، می باشد.
داده کاوی فرایند تجزیه و تحلیل الگوهای پنهان داده ها با توجه به دیدگاه های مختلف برای طبقه بندی به اطلاعات مفید است ، که در مناطق مشترک از جمله انبار داده ها برای تجزیه و تحلیل کارآمد ، الگوریتم های داده کاوی ، تسهیل تصمیم گیری در کسب و کار و سایر اطلاعات جمع آوری می شود. داده کاوی همچنین به عنوان کشف داده و کشف دانش شناخته می شود.
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ترکیبی از شیوه ها ، استراتژی ها و فناوری هایی است که شرکت ها برای مدیریت و تجزیه و تحلیل تعامل و داده های مشتری در طول چرخه عمر مشتری ، با هدف بهبود روابط خدمات مشتری و کمک به حفظ مشتری و افزایش رشد فروش استفاده می کنند. سیستم های CRM داده های مشتری را از طریق کانال های مختلف یا نقاط تماس بین مشتری و شرکت گردآوری می کنند ، که می تواند شامل وب سایت شرکت ، تلفن ، چت زنده ، پست مستقیم ، بازاریابی مواد و رسانه های اجتماعی باشد. سیستم های CRM همچنین می توانند اطلاعات دقیقی در مورد اطلاعات شخصی مشتریان ، تاریخچه خرید ، ترجیحات و نگرانی های خرید در اختیار کارکنان مشتری قرار دهند.
مطالب مشابه و پیشنهادی:
پروژه پایانی مهندسی صنایع استراتژی های یک سازمان با کارت امتیازی متوازن