خانه / ویدیو / ویدیوی چارچوب کلی بازاریابی با شبکه ها و رسانه های اجتماعی
بازارابی استراتژیک رسانه های اجتماعی

ویدیوی چارچوب کلی بازاریابی با شبکه ها و رسانه های اجتماعی

ویدیوی چارچوب کلی بازاریابی با شبکه ها و رسانه های اجتماعیویدیوی چارچوب کلی بازاریابی با شبکه ها و رسانه های اجتماعی

مقدمه

درک جایگاه رسانه های اجتماعی در بازار  برای محققین و مدیران بسیار مهم است.

هدف مطالعه:

بازاریابی استراتژیک رسانه های اجتماعی چگونه تعریف و تصور می شود؟

چه استراتژی در هنگام ایجاد بازاریابی رسانه اجتماعی برای یک سازمان در نظر گرفته شود؟

درباره ی مدیر سایت

کارشناسی مهندسی صنایع/کارشناسی ارشد مهندسی صنایع-صنایع/مسلط به مباحث تصمیم گیری چند شاخصه (MADM) در محیط های قطعی و فازی و خاکستری/ مسلط به نرم افزار های Super Decision - Expert Choice - Visual Promethee

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 8 =