خانه / ویدیو / ویدیوی ابزارهای نرم افزاری و داشبورد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
نرم افزار و داشبورد مدیریت ارتباط با مشتری CRM

ویدیوی ابزارهای نرم افزاری و داشبورد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

ویدیوی ابزارهای نرم افزاری و داشبورد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)ویدیوی ابزارهای نرم افزاری و داشبورد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

ویدیوی ابزارهای نرم افزاری و داشبورد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

فهرست مطالب ویدیو:

  • تعریف مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری CRM
  • روش های پیاده سازی یک CRM
  • توسعه نرم افزار CRM در شرکت (درون سازمانی)
  • خرید نرم افزارهای CRM آماده
  • برون سپاری خدمات مدیریت
  • فرایند تصمیم گیری پیاده سازی CRM
  • روشهای تامین ماژول های CRM

 

درباره ی مدیر سایت

کارشناسی مهندسی صنایع/کارشناسی ارشد مهندسی صنایع-صنایع/مسلط به مباحث تصمیم گیری چند شاخصه (MADM) در محیط های قطعی و فازی و خاکستری/ مسلط به نرم افزار های Super Decision - Expert Choice - Visual Promethee

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + شش =